הקסם שלא נגמר: הכול על הארי פוטר בלונדון

מדריך מיוחד על הארי פוטר בלונדון

עשרים שנה עברו מאז ג'יי קיי רולינג הולידה את דמותו של הארי פוטר בספר הראשון בסדרה "הארי פוטר ואבן החכמים", ולמרות הזמן שחלף הקסם רק התגבר בשנים האחרונות. עוד ועוד אטרקציות שנושאות את שמו של הקוסם הבריטי באות לעולם. במרכז הסצנה (אפילו יותר מאשר בספרים) ניצבת לונדון. הארי פוטר בלונדון הוא כמו ה"מדיסון סקוור גארדן" בניו-יורק; מכה בערב הסעודית; התנ"ך עבור האבות המייסדים של ארצות הברית. בקיצור הבנתם כמה הוא חשוב לעיר.

במדריך הנוכחי (בפעם הראשונה בעברית!) נביא בפניכם את כל קסמי ההתעתקות של הארי פוטר בלונדון.

אולפני וורנר ברדר'ס
אולפני וורנר ברדר'ס

נבקר באולפנים המרהיבים  של וורנר ברדר'ס בלונדון מאחורי הקלעים של הארי פוטר ונספר על היתרונות והחסרונות שבביקור במקום: מתי כדאי לבוא? איך מזמינים? כמה זמן מומלץ לבקר במקום?

מן האולפן נמשיך אל בית מלון מיוחד שבנוי סביב סדרת הספרים המצליחה. נספר לכם על הכניסה הייחודית לבית המלון; כוס הקפה שתקפיא לכם את הדם ולאן אפשר להגיע מן האסלה שנמצאת בשירותים שבחדר הקסמים.

מלון הארי פוטר

עד כאן לטעימות אל מאחורי הקלעים. משם נפנה אל חדר הבריחה החדש ל60 דקות שמכניסות את המבקרים לנעליים הגדולות (או למטאטא הארוך) של הארי פוטר. כמובן לא יהיו כאן ספוילרים של החדר אחרת אנחנו מסתכנים בקללת אבדה קדברה אימתנית. בכל זאת נספר למי מתאים החדר, באיזה קבוצות כדאי לבוא ומה חושבים המבקרים על המקום.

חדר בריחה הארי פוטר
חדר בריחה הארי פוטר

אחרי שהקסם יפוג ושום פאונד לא יישאר אצלנו בכיס נצא אל הרחוב הבריטי. נסייר בכל מיני אתרים שמוזכרים בספרים ובסרטים וכמובן שלא נשכח לשלוף את המובייל ולתעד את האירוע בסטורי שלנו בפייסבוק שלנו (שלא לדבר על האינסטוש). איך נראית תחנת קינג קרוס האמיתית? ומה יש בעולם המוגלגי במקום משרד הקסמים?

את הביקור המהיר מדי נסיים מדוכדכים בפאב ע"ש הקדוש מנגו, טוב לא באמת, על שם הארי פוטר כמובן. מה יהיה בתפריט? האם תוכלו לשתות שם בירצפת? ואיזה קסם יגרום לכם לצאת משם שבעים ומאושרים.

בקשה קטנה

ממש מקווים שאהבתם את מדריך הארי פוטר. רוצים עוד תכנים? נשמח ללייק בעמוד הפייסבוק שלנו.

Booking.com

קבוצות מומלצות

לונדון - מסלולים המלצות וקופונים

דילים מיוחדים לאתר לונדונר

Booking.com