מוגלגים היכונו: חדר הבריחה בלונדון של הארי פוטר

בדרך כלל לנו, מעריצי הארי פוטר, אין הרבה דרכים לחוות את הקסם בחיי היום-יום. אנחנו יכולים לקנות את המרצ'נדייז, לבקר מאחורי הקלעים באולפנים הנפלאים בלונדון ולקרוא שוב את הספרים. אבל הנה דרך אחת להרגיש קוסמים בעצמכם: ביקור בחדר הבריחה בלונדון של הארי פוטר. כן, כן לאחרונה נפתח החדר שהייתם מצפים שיפתח כבר לפני כמה שנים אבל רק עכשיו זה קורה.

אם רציתם לקבל מכתב קבלה מהוגוורטס ואתם עדיין ממתינים או שאתם מתקשים לישון בלילה מחשש שלורד וולדמורט יקפוץ לביקור, זה הזמן בשבילכם. נתחיל בכתובת שכדאי שתתחילו לשנן 2-12 Wilson Street, London EC2M 7LS, England ,City of London. בטריפ אדוויסור הוא זוכה לציון גבוה מאוד שנע בין "מצוין" (הרוב המוחלט של האנשים) ל"טוב מאוד" (מיעוט).

 

וקצת על החוויה…

נתחיל בזה שהחדר מתאים למגוון רמות קושי: מתחילים עד מתקדמים. המארח שם בחור בשם שיין היה נהדר ואדיב. הם היו ידידותיים וקשובים. העיצוב של החדר היה מרשים מאוד והרגשנו שמאחורי כל פריט הושקעה מחשבה רבה. בכניסה לחדרים הלבישו אותנו במעין גלימת הארי פוטר שהכניסה ממש לאווירה. הרמזים שהיו בחדר התאימו אחד לשני והעידו על הרבה הגיון של האנשים שעיצבו את החדר. כל אחד מאתנו היה עסוק בניסיון לפתור חלקים מן הפאזל שמרכיב את העלילה ואף אחד לא הרגיש חסר תועלת. המוסיקה ששילבה כמובן חלק מן הפסקולים שמלווים את הארי פוטר הייתה בעוצמה מתאימה וכיפית.

חדר בריחה הארי פוטר

לדעתי מתאים בעיקר לקבוצות של עד חמישה אנשים. המחיר סביר ביחס לחדרי בריחה אחרים באזור לונדון. לכל אחד מאתנו יצא 25 פאונד. היה שווה את החוויה לגמרי. כמובן שככל שאני אוסיף לכם פרטים אני אהרוס לכם את החוויה, אבל היה כיף גדול. מתאים גם למי שלא נמנה על המעריצים של הארי פוטר, לא נדרש ידע מקדים משמעותי בשביל ליהנות מהחדר. גם צעירים וגם מבוגרים יוכלו ליהנות מאוד מהחדר. ההגעה אל החדר היא קלה, לא מסובכת והחדר נמצא במקום די מרכזי בלונדון. מומלץ להזמין כרטיסים מראש דרך האינטרנט כי החדר מתמלא במהירות. תיהנו!

לאתר הבית של חדר הבריחה

בחזרה למדריך המרוכז "הארי פוטר בלונדון"

Booking.com

קבוצות מומלצות

לונדון - מסלולים המלצות וקופונים

דילים מיוחדים לאתר לונדונר

Booking.com