איך למצוא טיסות זולות ללונדון בסילבסטר?

למרות שחגיגות הכריסמס תופסות מקום מכובד בתיירות בלונדון, הרי שאם כל הכבוד לסנטה קלאוס דווקא חגיגות השנה החדשה או כמו שהן מכונות בישראל "הסילבסטר" על שם אותו אפיפיור ישן נושן הן אלה שתופסות את העין הישראלית. הקניות, הוויב וכל מה שמדליק בעיר הזו מגיע לשיאו ב1 בינואר. הסיבה העיקרית להבדל היא שלונדון על מרכזי הקניות שבה סגורה ב24-5 בדצמבר ולכן אין המון מה לעשות בה. אז איך ניתן למצוא טיסות זולות ללונדון בסילבסטר? הנה כמה טיפים שיעזרו לכם להגיע ללונדון בזול.

לטוס מאילת

דרך אחת היא לחפש טיסות שיוצאות משדה התעופה "עובדה" שבאילת. הסיבה לכך היא שתיירים המגיעים ארצה לחופשה מותירים אחריהם את טיסת החזרה חצי ריקה. רוצים לטוס ללונדון? זו בהחלט אופציה עבורכם. כך למשל בשנה שעברה היו טיסות שיצאו מנתב"ג ללונדון בתקופה זו שעלו 800 דולר, בעוד משדה התעופה בעובדה הן עלו 450 דולר. חסכון אדיר של 350 דולר. זה הזמן לחפש. מחיר נסיעה לאילת או אפילו טיסה לאילת עדיין יהיה שווה את ההפרש לעומת טיסה ישירה מנתב"ג.

הדרך הישנה והטובה

דרך שנייה ואולי קלה יותר היא פשוט לא להתעצל ולהרים טלפון לסוכני הנסיעות. מחיר שהלקוח רואה באתר הוא לא המחיר שהוא יקבל אם הוא יתקשר לסוכן. בטלפון כמעט תמיד אפשרי להוריד את המחיר. אם הלקוח יגיד לסוכן שהוא ראה מחיר נמוך יותר ממה שהוא מציע לו, הסוכן ישווה את המחיר ויש סיכוי טוב שייתן הנחה קטנה. בתקופת החורף, אין סוכן שייתן לכם לברוח והוא ידאג שתישארו אצלו ולא תרכוש טיסה ומלון לבד. הלקוחות יכולים לנצל את זה.

תן לאצבעות ללכת במקומך

אתרים מומלצים: אנחנו גילינו בשנה האחרונה קבוצת פייסבוק נהדרת בשם "טיסות סודיות". בפעם הראשונה שנכנסו לא האמנו, אבל אשכרה יש שם טיסות ללונדון במחירים מצחיקים. אפשרות נוספת ואטרקטיבית שתמיד נכונה היא לעקוב אחרי אתר בוקינג שם תמיד תוכלו לאתר דילים נהדרים ללונדון.

חשוב-חשוב-חשוב למחוק את הקוקיס ("עוגיות") שקיימות במחשב בזמן שמחפשים דילים. אם אתם מחפשים כרטיסי טיסה באינטרנט, בחברה רגילה או בחברות LOW COST, האתרים מתוכנתים כך שאם קיבלתם הצעת מחיר לטיסה בזמן כלשהו, ונגיד אחרי כמה ימים אתם בודקים שוב באותו אתר להתעדכן, האתר זוכר שנכנסתם וגם את ההצעות שנתן בעבר ולכן לא תקבלו הצעה יותר נמוכה מאשר קודם. אפשרות נוספת היא לחפש את הטיסות בחלון "גלישה בסתר".

לדרכים נוספות לחסוך בלונדון לחצו כאן.

 

Booking.com

קבוצות מומלצות

לונדון - מסלולים המלצות וקופונים

דילים מיוחדים לאתר לונדונר

Booking.com