לא רק בירצפת: בקרוב פאב הארי פוטר בלונדון

במרס 2018 עתיד להיפתח בלונדון "פאב הקוסמים", שיפעל בשם The Cauldron Wizarding Pub and Inn ("הקדירה – פאב ופונדק לקוסמים", בתרגום חופשי). לא מעט ג'אדג'טים חביבים עתידים להיות שם: מטות קסמים שבאמצעות רגישות למגע מפעילים את ברזי הבירה או מעמעמים את האורות (למשל בזמן דייט רומנטי), לצד טכנולוגיה מתקדמת נוספת סביב הפאב, וזאת במטרה ליצור "עולם קסום ואדיר שיהיה בפאב עצמו בזמן שהוא נראה מבחוץ די מרופט".

פאב הארי פוטר

מה יחכה לכם בפאב הארי פוטר?

הנה כל האטרקציות העתידיות.

הטכנולוגיות שעתידות להיות בפאב הן מילוי אוטומטי של כוסות הבירה; נרות המעופפים באוויר באמצעות שדה מגנטי, וכן תמונות מונפשות הנעות על הקיר ומזכירות את התמונות ברחבי בית הספר הוגוורטס. לצד כל זה יוגש תפריט בהשראת ז'אנר הפנטזיה הרחב יותר, כלומר, למשל תפריט שיכלול גם מנות מספרים של ג'ון רונלד רעואל טולקין ("ההוביט", "שר הטבעות") ושל קלייב סטייפלס לואיס ("דברי ימי נרניה").

היזם מת'יו קורטלנד שעומד מאחורי הפאב  סיפר לאחרונה בראיון: "נגיש קוקטיילים מדעיים מרהיבים, שנראים כמו שיקויים המתוארים בספרי פנטזיה", מספר קורטלנד, "לברמן שלנו תהיה משימה: להשתמש באלמנטים הקסומים שבפאב ולרקוח משקאות ש"יתפסו" את דמיון הלקוחות. זה שילוב של מיקסולוגיה, מדע וטכנולוגיה.

לא רק בירצפת והארי פוטר

עם זאת, למרות ההשלכות הקסומות לעולמו של הארי פוטר, הפאב "לא יתייחס באופן ישיר או ישתמש במותגי 'הארי פוטר', 'שר הטבעות', או 'נרניה'", עקב סימני מסחר מוגבלים, כך מסר קורטלנד למגזין "ביזנס אינסיידר". המעריצים של הפנטזיה על סוגיה השונים יכולים לנשום בהקלה, לא רק דמותו של הארי המושמץ (שמכונה על ידי חלק מהם הארי המזוהם) תעמוד במרכז הפאב.

תוכניות נוספות כוללות ביקור של תלמידים מבתי ספר ותוכנית תרומת ספרים, שתעודד אנשים להביא לפאב עותק של ספר הילדות האהוב עליהם ולתרום אותו לכיתות נזקקות באמצעות "עמותת הארי פוטר". בקיצור, הרבה דיבורים ישנם כרגע סביב הקוסם הבריטי ומה ואיך יוגש במסעדה, האם כל זה בסוף יהפוך להיות הגשמת חלומם הרטוב של המוגלגים?
הפרטים הסופיים עדיין לא סגורים אבל נמתין בציפייה.

בחזרה למדריך המרוכז "הארי פוטר בלונדון"

 

Booking.com

קבוצות מומלצות

לונדון - מסלולים המלצות וקופונים

דילים מיוחדים לאתר לונדונר

Booking.com