להתלבש "נכון" בלונדון, בירת האופנה של אירופה

בלונדון התלבש כלונדוני

התמקמתם בנינוחות במלון הלונדוני, אתם מביטים מהחלון ושמיים יפים מחייכים אליכם. בראש מתרוצצת המחשבה "לאן נצא הבוקר"? עצרו הכול. השאלה הראשונה שיש לשאול היא כמובן "מה לובשים?". באנגליה לבוש הוא עניין חשוב, ופשוט אי אפשר לשלוף את הבגד הראשון שיוצא לכם מהטרולי. אי אפשר.

הנה כמה קווים כלליים של לבוש נכון, כזה שלא ייחשב כחוצפה וגסות רוח עבור המקומיים.

ימי הזוהר של התקופה הוויקטוריאנית כבר חלפו מזמן ועניבות (לגברים) וכפפות (לנשים) כבר מזמן אינם פריט שיעניק לכם תואר אצולה בריטי. ובכל זאת: מכנסיים קצרים וסנדלים עדיין יזכו אתכם במבט מפוקפק. מכנסיים לנשים כבר הפכו לפריט מקובל, אך למשל אם מתכוננת לך פגישת עבודה בבירה האנגלית רצוי שלא תלבשי מכנסיים הדוקים. מכנסיים מחויטים בליווי ז'קט תואם יעשו לך את העבודה. אם אתם מתארחים בבית פרטי ואתם לובשים מעיל, רצוי להוריד אותו כבר בכניסה אחרת המארחים שלכם עשויים לחשוב שקר לכם ועלולים להגביר את החימום.

החלטתם לקפוץ אל אחד ממחזות הזמר הלונדונים מומלץ לבוא במכנסיים ארוכים שיכבדו את האירוע. אם אתם מעוניינים להרגיש כמו משפחת האצולה והחלטתם לבקר במרוצי הסוסים שבקמפטון פארק, כדאי לדעת שג'ינס קרועים וקרוקס עלולים להשאיר אתכם הרחק מן המרוץ. גם במסעדות מומלץ להתלבש באופן מכובד. ביקור במועדונים (בעיקר בשעות הלילה) יחייב את הגברים להיפרד מן הג'ינס ומנעלי הספורט. לנשים מומלץ להתחדש בשמלת ערב נוצצת לכבוד היציאה וכאן דווקא שמלה קצרה תעשה את העבודה.אם קיבלתם רילוקיישן ללונדון בגוף פיננסי הכללים יהיו קפדניים למדי: חליפות בצבעים שמרניים (אפור או שחור), ללא שיער ראש ארוך מדי וכמובן עניבה מתאימה.

סיכום קצר: ברוב המקומות אין קוד לבוש מחייב, אפשר להתלבש בלבוש לא רשמי אך מומלץ שלא זרוק מדי, אחרת סתם יסתכלו עליכם בצורה משונה. יוצאי הדופן הם מקומות שבהם אתם מקבלים הודעה מראש כיצד עליכם להתלבש. אבל בינינו, עזבו מה דורשים מכם באופן פורמאלי, כיף להתלבש כמו שצריך. אדם שמכבד את הלבוש שלו מרגיש טוב יותר עם עצמו בדרך כלל (ככה לפחות אני מאמין).

Booking.com

קבוצות מומלצות

לונדון - מסלולים המלצות וקופונים

דילים מיוחדים לאתר לונדונר

Booking.com